Asociatia „CENTRUL ZONAL DE ASISTENTA SOCIALA”, SACELE
TABARA DE IARNA
CINCI BUCURII PENTRU COPII
1. Care este categoria de vârstă pentru care facem activitățile (grupul țintă)? PENTRU CINE? UNDE?CAND?
a. Toti copiii dornici de aventura J care invata in ciclul primar (7-11 ani), in zilele de miercuri, joi, vineri, sambata si duminica, respectiv 06 - 10.02.2019 si au mai stat nopti consecutive fara parinti.
b. toti (pre)adolescentii care invata in ciclul gimnazial (11-15 ani),
c. Tabara va incepe dupa-amiaza, cu ora 12:00 a zilei de miercuri. Plecarea va avea loc de la Biserica Sf. Arhangheli, Str. Timocului, nr. 20, Sacele, Brasov.
c. Tabara va incepe dupa-amiaza, cu ora 12:00 a zilei de miercuri. Plecarea va avea loc de la Biserica Sf. Arhangheli, Str. Timocului, nr. 20, Sacele, Brasov.
d. COMPLEXUL DE CABANE IL REFUGIO, BRADET, Jud. Brasov
2. Cine face înscrierea participanților? Pentru câți ne pregătim?
a. O singură persoană (printr-o modalitate eficientă: sms-uri, solicitând numele întreg și vârsta).
b. în nici un caz, două sau mai multe persoane J
c. Aceeași persoană de la punctul a J
d. NECULA GEANINA, tel: 0726329642
3. Costul taberei
· 450 lei pentru UN COPIL
In pretul taberei sunt incluse:
· transportul dus- intors de la Biserica “Sf. Arhangeli” Sacele la locatia mentionata
· trei mese pe zi( dimineata, pranz, seara)
· material pentru ateliere , diplome si premii, asistență medicală și medicamente, cărți și altele).
4. Unde se vor desfășura activitățile?
a. Complexul de cabane de la Il Refugio, Bradet, Brasov
b. Spații exterioare (imprejurimile domeniului care cuprinde cabanele, teren de fotbal, sală de mese, etc)
c. Biserică
d. dealurile din imprejurimi, pentru drumetii si sanius.
d. dealurile din imprejurimi, pentru drumetii si sanius.
5. De unde vom pleca si unde vom ateriza?
a. Plecarea se va face la ora 12:00 din fata Bisericii “Sf. Arhangheli”, Sacele.
b. “ Aterizarea “ se va face in acelesi punct de unde s-a plecat, cu toti participantii nevatamati…cu ajutorul lui Dumnezeu…si eforturile noastre… duminica, in jur de ora 15:00.
6. Tema taberei: SFANTUL LUCA AL CRIMEEI.
6. Tema taberei: SFANTUL LUCA AL CRIMEEI.
PROGRAMUL ZILELOR DE TABĂRĂ:
1. Activitățile unei zile de tabara
a) organizate pe zi de lucru:
· 8:30 - trezirea si inviorarea
· 9: 00 - Micul dejun
· 9:30 - pauza
· 10:00 - adunarea (cum sunt, probleme avute noaptea, activitati speciale in program, anuntarea programului pana la pranz)
· 10:15 – cateheza (discutie tematica cu preotul taberei )
· 12:00 – pauza de joaca
· 12:30 jocuri de grup
· 13:30 - Prânz
· 15:00 Ateliere
· 16:30 Pauză
· 17:00 Rugăciunea de seară
· 18: 00 Sport şi timp liber
· 19:00 Cină
· 20: 00 Jocuri interactive
· 21:00 Cântece şi voie bună
· 22:00 Retragerea în camere
· 22:15 Stingerea luminii
b) organizate pe saptămână:
· MIERCURI:
11: 30 adunare participanților și a voluntarilor în punctul de întâlnire, pentru plecare
12:00 plecarea din Sacele, spre Bradet
12:30 sosire și cazare , instalarea participanților
13:00 adunarea de bun-venit
13:30 - Prânz . Din acest moment încep activitățile zilnice de la pct. 1, lit a).
· JOI SI VINERI: activitățile zilnice
· SAMBATA: activitățile zilnice afară de intervalul de timp 15:00 – 18:00
15:00 – 18:00…va începe J Marele joc J, care va dura trei ore,
18:00 rugaciunea de seară, iar de la ora 19:00 se va începe spovedirea copiilor de către Preotul voluntar al taberei; dupa spovedirea copiilor se va face focul de tabara.
· DUMINICA:
8: 00 trezirea
8:15- Înviorarea şi pregatirea pentru deplasarea la Capela din incinta Centrului de copii de la Bradet
8:30 participarea la Sf. Liturghie, unde copiii doritori să se împărtăseacă, se vor putea bucura de această Taină.
11:00- masa de dimineata- pranz
12:00 – Adunarea de rămas bun!
- diplome, impresii, premii (camera taberei, copilul taberei, distincții), chestionare, ne cerem iertare pentru ce am gresit ca organizatori!
13:30 – împachetare
14:00 – plecare din Bradet
14:30 – sosire la Biserica „Sf. Arhangheli” Săcele.
c) organizate pe ateliere:
· Dintre ateliere menţionăm: atelier culinar, cruciuliţe de gât şi de maşină, origami, quilling, brăţări, igiena zilnică si dentara, chitară, drumeție, teatru, desen, lectură (atelierul de povesti romanesti), laboratorul de experimente, tras cu arcul și altele, în funcție de abilitățile voluntarilor. Regula de aur a atelierelor: copilul se va inscrie o singura data la un atelier. Astfel, copii vor avea posibilitatea sa treaca prin atelierele alese, in toate zilele taberei.
d) Activitati interactive
- discuţii tematice și interactive cu preotul taberei,
- jocuri de exterior şi interior, cum ar fi: concurs pe echipe cu trasul sforii, „crocodilul”, „voluntarul spune...”, „gâsca”, „baloanele cu apă”, fotbal, baschet, etc.
- sport, cântece la chitară, concursuri, drumeții,
e) Marele Joc va fi o competiție antrenantă pe echipe, cu diverse probe, precum: paharul cu apă, ținta, labirintul, sfoara, concurs de cultură generală sau/și bisericească, mimă, puzzle, etc.
f) Alte activități:
- Copilul zilei/ copilul taberei
- Camera zilei/ camera taberei
- Pădurea salvată
- focul taberei ...daca este posibil😊😉😉😉
- focul taberei ...daca este posibil😊😉😉😉
PS. NU UITAȚI de avizul epidemiologic de la medicul de familie! Avizul epidemiologic este OBLIGATORIU, fiind o cerință legală pentru intrarea în colectivitate! De asemenea este important de completat si semnat FORMULARUL DE ”ACORD AL PARINTILOR” .
Inscrierea si\sau plata avansului se va face telefonic si\sau la sala de mese a Bisericii „SF. Arhangheli”, Sacele. Pentru orice alte informații specifice, vă stăm la dispoziție telefonic. RETINETI: Geanina Necula ...0726329642, sau Preotii slujitori de la Biserica „Sf. Arhangheli”, Sacele.
-NECESAR TABARA...mai multe zile-
Deoarece unii părinţi au considerat utilă alcătuirea unei liste cu lucrurile de care au nevoie copiii lor în tabără, vă punem la dispoziție un necesar orientativ pentru bagaj:
– bocanci si\sau ghete (jocuri de grup, sport, drumeţie, etc)
– papuci de casă (la baie, duș)
– malete (aprox. vreo 2-3, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
– pantaloni lungi de fas, salopete de fas (2-3 daca se uda ...de schimb)
– șosete (vreo 8-10 perechi, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
– bluze/polare (1-2 – seara şi dimineaţa poate fi răcoare)
– pijamale
– chiloţi
– caciuli, fulare, manusi...daca este frig!
– trusa de baie: periuţă şi pastă de dinţi, săpun, şampon, prosop de corp, prosop de faţă, șervețele, hartie igienica.
În cazul celor mici, vă recomandăm să scrieți cu markerul numele de familie pe eticheta hainelor. Așa vom ști cui să restituim hainele găsite prin tabără .
A NU SE UITA: JJJ
1. FORMULARUL DE ”ACORD AL PARINTILOR” SEMNAT , PENTRU PARTICIPAREA COPIILOR IN TABARA
2. AVIZ MEDICAL PENTRU INTRAREA IN COLECTIVITATE












