Persoane interesate

luni, 22 octombrie 2018

ATELIERE DE POVESTE




Asociatia „CENTRUL ZONAL DE ASISTENTA SOCIALA”, SACELE


ATELIERE DE POVESTE
CINCI BUCURII PENTRU COPII

1. Care este categoria de vârstă pentru care facem activitățile (grupul țintă)? PENTRU CINE? UNDE?CAND?
a.     Toti copiii dornici de aventura J care invata in ciclul primar (7-11 ani) si  toti (pre)adolescentii (11-20 ani), in ziua de joi a fiecarei saptamani, intre orele 18:00 si 20:00.
b.     TOTI parintii copiilor si tinerii intre 20 si 70 de ani, dornici de o ceasca de ceai si un ‚,biscuit” de discutii tematice cu greutate de doua ore.
c. SALA DE MESE, BISERICA SF. ARHANGHELI, TIMOCULUI, NR. 20, LOC. SACELE, Brasov
2. Cine face înscrierea participanților?
a.     O singură persoană (printr-o modalitate eficientă: sms-uri, solicitând numele întreg și vârsta).
b.     în nici un caz două sau mai multe persoane J
c.      Aceeași persoană de la punctul a J
d.     NECULA GEANINA, tel: 0726329642

3. Costul Programului:   Participantii nu suporta costurile programului.

PROGRAMUL  ORELOR DE ATELIERE:

·        18: 00 scurta rugaciune de “binecuvantare a copiilor cu voie buna”
·        18:15  atelierele propriu-zise: atelierul de teatru, atelierul de pictat glastre, atelierul de hande-made si atelierul de cor si chitara. Acestea vor fi alese de fiecare participant in parte, in functie de abilitatile si preferintele fiecaruia.
·        19: 15  Jocuri interactive
·        19:45  Cântece şi voie bună

Inscrierea se va face telefonic si\sau prin LINKUL  goo.gl/qhwSBD .
 Pentru orice alte informații specifice, vă stăm la dispoziție telefonic.
RETINETI: Geanina Necula ...0726329642, Raluca Serban...0741092729, sau Preotii slujitori de la Biserica „Sf. Arhangheli”, Sacele. 


HRISTOS IN MIJLOCUL NOSTRU, ESTE SI VA FI!




TABARA DE WEEK-END 01-04 NOIEMBRIE 2018


Asociatia „CENTRUL ZONAL DE ASISTENTA SOCIALA”, SACELE


TABARA DE WEEK-END
CINCI BUCURII PENTRU COPII

1. Care este categoria de vârstă pentru care facem activitățile (grupul țintă)? PENTRU CINE? UNDE?CAND?
a.     Toti copiii dornici de aventura J care invata in ciclul primar (7-11 ani), in zilele de joi, vineri, sambata si duminica, respectiv 01- 0 4.11.2018 si au mai stat nopti consecutive fara parinti.
b. toti (pre)adolescentii care invata in ciclul gimnazial (11-15 ani), pentru zilele de vineri, sambata si duminica, respectiv 02- 04. 11. 2018, incepand cu ora 17:00 a zilei de vineri.
c. COMPLEXUL DE CABANE IL REFUGIO, BRADET, Jud. Brasov
2. Cine face înscrierea participanților? Pentru câți ne pregătim?
a.     O singură persoană (printr-o modalitate eficientă: sms-uri, solicitând numele întreg și vârsta).
b.     în nici un caz două sau mai multe persoane J
c.      Aceeași persoană de la punctul a J
d.     NECULA GEANINA, tel: 0726329642
3. Costul taberei
·        350 lei pentru UN COPIL care va paticipa in tabara de joi, ora 08:00,  pana duminica
·        200 lei pentru UN COPIL care va paticipa in tabara de vineri seara pana duminica
In pretul taberei sunt incluse:
·        transportul dus- intors de la Biserica “Sf. Arhangeli” Sacele la locatia mentionata
·        trei  mese pe zi( dimineata, pranz, seara)
·        material pentru ateliere , diplome si premii,  asistență medicală și medicamente, cărți  și altele).
4. Unde se vor desfășura activitățile?
a.     Complexul de cabane de la Il Refugio, Bradet, Brasov
b.     Spații exterioare (imprejurimile domeniului care cuprinde cabanele, teren de fotbal, sală de mese, etc)
c.      Biserică
5. De unde vom pleca si unde vom ateriza?
a. Plecarea se va face la ora 8:00 din fata  Bisericii “Sf. Arhangheli”, Sacele, pentru cei cu plecarea de joi dimineata, respectiv, ora 17:00, pentru cei cu plecarea de vineri
b. “ Aterizarea “ se va face in acelesi punct de unde s-a plecat, cu toti participantii nevatamati…cu ajutorul lui Dumnezeu…si eforturile noastre… in jur de ora 18:00.

PROGRAMUL  ZILELOR DE TABĂRĂ:

1.     Activitățile unei zile de tabara
a)     organizate pe zi de lucru:
·        8:30 -  trezirea si inviorarea
·        9: 00 -  Micul dejun
·        9:30 - pauza
·        10:00 -  adunarea (cum sunt, probleme avute noaptea, activitati speciale in program, anuntarea programului pana la pranz)
·        10:15 – cateheza (discutie tematica cu preotul taberei )
·        12:00 – pauza de joaca
·        12:30  jocuri de grup
·        13:30 - Prânz
·        15:00  Ateliere
·        16:30 Pauză
·        17:00  Rugăciunea de seară
·        18: 00 Sport şi timp liber
·        19:00  Cină
·        20: 00 Jocuri interactive
·        21:00  Cântece şi voie bună
·        22:00  Retragerea în camere
·        22:15  Stingerea luminii
b)    organizate pe saptămână:
·        JOI:
7: 30 adunare participanților și a voluntarilor în punctul de întâlnire, pentru plecare
8:00 plecarea din Sacele, spre Bradet
9:00 sosire și cazare , instalarea participanților
11:00  adunarea de bun-venit
11:15  jocuri de debut și cunoaștere
12:00  Un prim contact cu împrejurimile
13:30 - Prânz . Din acest moment încep activitățile zilnice de la pct. 1, lit a).
·        VINERI: activitățile zilnice
·        SAMBATA: activitățile zilnice afară de intervalul de timp 15:00 – 18:00
15:00 – 18:00…va începe J Marele joc J, care va dura trei ore,
 18:00 rugaciunea de seară, iar de la ora 19:00 se va începe spovedirea copiilor de către Preotul voluntar al taberei;  dupa spovedirea copiilor se va face focul de tabara.
·        DUMINICA:    
8: 00 trezirea
8:15- Înviorarea şi pregatirea pentru deplasarea la Capela din incinta Centrului de copii de la Bradet
8:30  participarea la Sf. Liturghie, unde copiii doritori să se împărtăseacă, se vor putea bucura de această Taină.
10:00-  masa de dimineata
11:00  – Adunarea de rămas bun!
- diplome, impresii, premii (camera taberei, copilul taberei, distincții), chestionare, ne cerem iertare pentru ce am gresit ca organizatori!
14:30 - pranzul
15:30 –  împachetare
16:30 – plecare din Bradet
17:30 – sosire la Biserica „Sf. Arhangheli” Săcele.
c) organizate pe ateliere:
·        Dintre ateliere  menţionăm: atelier culinar, cruciuliţe de gât şi de maşină,  origami, quilling, brăţări, igiena zilnică si dentara, chitară, dansuri populare, drumeție, toacă, teatru, desen, lectură, laboratorul de experimente, tras cu arcul și altele, în funcție de abilitățile voluntarilor. Regula de aur a atelierelor: copilul se va inscrie o singura data la un atelier. Astfel, copii vor avea posibilitatea sa treaca prin atelierele alese, in toate zilele taberei.
d) Activitati interactive
-         discuţii tematice și interactive cu preotul taberei,
-         jocuri de exterior şi interior, cum ar fi: concurs pe echipe cu trasul sforii, „crocodilul”, „voluntarul spune...”, „gâsca”, „baloanele cu apă”, fotbal, baschet, etc.
-         sport, cântece la chitară, concursuri,  drumeții,
e) Marele Joc va fi o competiție antrenantă pe echipe, cu diverse probe, precum: paharul cu apă, ținta, labirintul, sfoara, concurs de cultură generală sau/și bisericească, mimă, puzzle, etc.
f) Alte activități:
-         Copilul zilei/ copilul taberei
-         Camera zilei/ camera taberei
-         Pădurea salvată
PS. NU UITAȚI de avizul epidemiologic de la medicul de familie! Avizul epidemiologic este OBLIGATORIU, fiind o cerință legală pentru intrarea în colectivitate!

Inscrierea si\sau  plata avansului se va face telefonic si\sau la sala de mese a Bisericii „SF. Arhangheli”, Sacele. Pentru orice alte informații specifice, vă stăm la dispoziție telefonic. RETINETI: Geanina Necula ...0726329642, Raluca Serban...0741092729, sau Preotii slujitori de la Biserica „Sf. Arhangheli”, Sacele. 


-NECESAR TABARA...mai multe zile-


 Deoarece unii părinţi au considerat utilă alcătuirea unei liste cu lucrurile de care au nevoie copiii lor în tabără, vă punem la dispoziție un necesar orientativ pentru bagaj:
– adidaşi (jocuri de grup, sport, drumeţie, etc)
– papuci de casă (la baie, duș)
– tricouri (aprox. vreo 2-3, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
– pantaloni lungi (2-3)
– șosete (vreo 8-10 perechi, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
– bluze/polare (1-2 – seara şi dimineaţa poate fi răcoare dacă e vreme ploioasă)
– pijamale
– chiloţi
– bască/pălărioară (de soare)...daca este cald, caciula...daca este frig!
– pelerină (cine are)
– trusa de baie: periuţă şi pastă de dinţi, săpun, şampon, prosop de corp, prosop de faţă, șervețele.
În cazul celor mici, vă recomandăm să scrieți cu markerul numele de familie pe eticheta hainelor. Așa vom ști cui să restituim hainele găsite prin tabără .
 A NU SE UITA: JJJ
1. FORMULARUL DE ”ACORD AL PARINTILOR” SEMNAT , PENTRU PARTICIPAREA COPIILOR  IN TABARA
2. AVIZ MEDICAL PENTRU INTRAREA IN COLECTIVITATE


                  HRISTOS IN MIJLOCUL NOSTRU, ESTE SI VA FI!