Asociatia „CENTRUL ZONAL DE ASISTENTA SOCIALA”,
SACELE
TABARA DE WEEK-END
CINCI BUCURII
PENTRU COPII
1. Care este
categoria de vârstă pentru care facem activitățile (grupul țintă)? PENTRU CINE? UNDE?CAND?
a.
Toti copiii dornici de aventura J care invata in ciclul primar (7-11 ani), in zilele de
joi, vineri, sambata si duminica, respectiv 01- 0 4.11.2018 si au mai stat
nopti consecutive fara parinti.
b. toti
(pre)adolescentii care invata in ciclul gimnazial (11-15 ani), pentru zilele de
vineri, sambata si duminica, respectiv 02- 04. 11. 2018, incepand cu ora 17:00
a zilei de vineri.
c. COMPLEXUL DE
CABANE IL REFUGIO, BRADET, Jud. Brasov
2. Cine face
înscrierea participanților? Pentru câți ne pregătim?
a.
O singură persoană (printr-o modalitate eficientă:
sms-uri, solicitând numele întreg și vârsta).
b.
în nici un caz două sau mai multe persoane J
c.
Aceeași persoană de la punctul a J
d.
NECULA GEANINA, tel: 0726329642
3. Costul taberei
·
350 lei pentru UN COPIL care va
paticipa in tabara de joi, ora 08:00, pana
duminica
·
200 lei pentru UN COPIL care va
paticipa in tabara de vineri seara pana duminica
In pretul taberei sunt
incluse:
·
transportul dus- intors de la Biserica “Sf. Arhangeli” Sacele
la locatia mentionata
·
trei mese pe zi( dimineata,
pranz, seara)
·
material pentru ateliere , diplome si premii, asistență medicală și medicamente, cărți și altele).
4. Unde se vor
desfășura activitățile?
a.
Complexul de cabane de la Il Refugio, Bradet, Brasov
b.
Spații exterioare (imprejurimile domeniului care cuprinde
cabanele, teren de fotbal, sală de mese, etc)
c.
Biserică
5. De unde vom pleca si
unde vom ateriza?
a.
Plecarea se va face la ora 8:00 din fata
Bisericii “Sf. Arhangheli”, Sacele, pentru cei cu plecarea de joi
dimineata, respectiv, ora 17:00, pentru cei cu plecarea de vineri
b. “ Aterizarea “ se va face in acelesi punct de unde s-a
plecat, cu toti participantii nevatamati…cu ajutorul lui Dumnezeu…si eforturile
noastre… in jur de ora 18:00.
PROGRAMUL ZILELOR DE
TABĂRĂ:
1.
Activitățile
unei zile de tabara
a)
organizate
pe zi de lucru:
·
8:30 - trezirea si inviorarea
·
9: 00 - Micul dejun
·
9:30 - pauza
·
10:00 - adunarea (cum sunt, probleme avute noaptea,
activitati speciale in program, anuntarea programului pana la pranz)
·
10:15 – cateheza
(discutie tematica cu preotul taberei )
·
12:00 – pauza de joaca
·
12:30 jocuri de grup
·
13:30 - Prânz
·
15:00 Ateliere
·
16:30 Pauză
·
17:00 Rugăciunea de seară
·
18: 00 Sport şi timp
liber
·
19:00 Cină
·
20: 00 Jocuri
interactive
·
21:00 Cântece şi voie bună
·
22:00 Retragerea în camere
·
22:15 Stingerea luminii
b)
organizate
pe saptămână:
·
JOI:
7: 30 adunare
participanților și a voluntarilor în punctul de întâlnire, pentru plecare
8:00
plecarea din Sacele, spre Bradet
9:00
sosire și cazare , instalarea
participanților
11:00
adunarea de bun-venit
11:15 jocuri
de debut și cunoaștere
12:00 Un prim
contact cu împrejurimile
13:30 - Prânz . Din acest moment încep activitățile
zilnice de la pct. 1, lit a).
·
VINERI:
activitățile zilnice
·
SAMBATA:
activitățile zilnice afară de intervalul de timp 15:00 – 18:00
15:00 – 18:00…va
începe J
Marele joc J,
care va dura trei ore,
18:00 rugaciunea de seară, iar de la ora 19:00
se va începe spovedirea copiilor de către Preotul voluntar al taberei; dupa spovedirea copiilor se va face focul de
tabara.
·
DUMINICA:
8: 00 trezirea
8:15-
Înviorarea şi pregatirea pentru deplasarea la Capela din incinta Centrului de
copii de la Bradet
8:30 participarea la Sf. Liturghie, unde copiii
doritori să se împărtăseacă, se vor putea bucura de această Taină.
10:00- masa de dimineata
11:00 – Adunarea de rămas bun!
-
diplome, impresii, premii (camera taberei, copilul taberei, distincții),
chestionare, ne cerem iertare pentru ce am gresit ca organizatori!
14:30
- pranzul
15:30
– împachetare
16:30
– plecare din Bradet
17:30
– sosire la Biserica „Sf. Arhangheli” Săcele.
c) organizate
pe ateliere:
·
Dintre ateliere menţionăm: atelier culinar, cruciuliţe de gât
şi de maşină, origami, quilling,
brăţări, igiena zilnică si dentara, chitară, dansuri populare, drumeție, toacă,
teatru, desen, lectură, laboratorul de experimente, tras cu arcul și altele, în
funcție de abilitățile voluntarilor. Regula
de aur a atelierelor: copilul se va inscrie o singura data la un atelier.
Astfel, copii vor avea posibilitatea sa treaca prin atelierele alese, in toate
zilele taberei.
d) Activitati
interactive
-
discuţii tematice și
interactive cu preotul taberei,
-
jocuri de exterior şi
interior, cum ar fi: concurs pe echipe cu trasul sforii, „crocodilul”,
„voluntarul spune...”, „gâsca”, „baloanele cu apă”, fotbal, baschet, etc.
-
sport, cântece la
chitară, concursuri, drumeții,
e)
Marele Joc va fi o competiție antrenantă pe
echipe, cu diverse probe, precum: paharul cu apă, ținta, labirintul, sfoara,
concurs de cultură generală sau/și bisericească, mimă, puzzle, etc.
f) Alte
activități:
-
Copilul zilei/ copilul
taberei
-
Camera zilei/ camera
taberei
-
Pădurea salvată
PS. NU UITAȚI de avizul
epidemiologic de la medicul de familie! Avizul epidemiologic este OBLIGATORIU,
fiind o cerință legală pentru intrarea în colectivitate!
Inscrierea
si\sau plata avansului se va face
telefonic si\sau la sala de mese a Bisericii „SF. Arhangheli”, Sacele. Pentru
orice alte informații specifice, vă stăm la dispoziție telefonic. RETINETI: Geanina
Necula ...0726329642, Raluca Serban...0741092729, sau Preotii slujitori de la
Biserica „Sf. Arhangheli”, Sacele.
-NECESAR TABARA...mai multe zile-
Deoarece unii
părinţi au considerat utilă alcătuirea unei liste cu lucrurile de care au
nevoie copiii lor în tabără, vă punem la dispoziție un necesar orientativ
pentru bagaj:
–
adidaşi (jocuri de grup, sport, drumeţie, etc)
–
papuci de casă (la baie, duș)
–
tricouri (aprox. vreo 2-3, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
–
pantaloni lungi (2-3)
–
șosete (vreo 8-10 perechi, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
–
bluze/polare (1-2 – seara şi dimineaţa poate fi răcoare dacă e vreme ploioasă)
–
pijamale
–
chiloţi
–
bască/pălărioară (de soare)...daca este cald, caciula...daca este frig!
–
pelerină (cine are)
–
trusa de baie: periuţă şi pastă de dinţi, săpun, şampon, prosop de corp, prosop
de faţă, șervețele.
În cazul celor mici, vă recomandăm să
scrieți cu markerul numele de familie pe eticheta hainelor. Așa vom ști cui să
restituim hainele găsite prin tabără .
A NU SE UITA: JJJ
1.
FORMULARUL DE ”ACORD AL PARINTILOR” SEMNAT , PENTRU PARTICIPAREA COPIILOR IN TABARA
2.
AVIZ MEDICAL PENTRU INTRAREA IN COLECTIVITATE
HRISTOS IN
MIJLOCUL NOSTRU, ESTE SI VA FI!