TABARE DE VARA
CINCI
BUCURII PENTRU COPII
1. Care este categoria de vârstă pentru care facem activitățile
(grupul țintă)? PENTRU CINE? UNDE?CAND?
a. Toti copiii dornici de aventura J care
invata in ciclul primar (7-11 ani) si au mai stat
nopti consecutive fara parinti.
b. toti (pre)adolescentii care invata in ciclul gimnazial (11-15
ani),
c. Tabara va incepe dupa-amiaza, cu ora 11:00 a zilei de luni.
Plecarea va avea loc de pe Str. Timocului, nr. 20,
Sacele, Brasov, iar intoarcere va avea loc vineri, in jurul pranzului, sau seara, in functie de organizarea ultimei zile de tabara.
d. COMPLEXUL DE CABANE IL REFUGIO, BRADET, Jud. Brasov
e. PERIOADE: ................................
.................................
2. Cine face înscrierea participanților? Pentru câți ne pregătim?
a. O singură persoană (printr-o modalitate eficientă: sms-uri,
solicitând numele întreg și vârsta).
b. în nici un caz, două sau mai multe persoane J
c. Aceeași persoană de la punctul a.J
d. NECULA GEANINA, tel: 0726329642
3. Costul
taberei
· ..................... pentru UN COPIL
In pretul taberei sunt incluse:
· transportul dus- intors la locatia mentionata, cazare, trei mese pe zi( dimineata, pranz,
seara), material pentru ateliere , diplome si
premii, asistență medicală și medicamente, cărți și altele).
4. Unde se vor desfășura activitățile?
a. Complexul de cabane de la Il Refugio, Bradet, Brasov
b. Spații exterioare (imprejurimile domeniului care cuprinde
cabanele, teren de fotbal, sală de mese, etc)
c - Biserică
d. - muntele Ciucas, dealurile si cascadele din imprejurimi, pentru
drumetii.
5. De
unde vom pleca si unde vom ateriza?
a. Plecarea se va face la ora 11:00 din fata Bisericii “Sf.
Arhangheli”, Sacele.
b. “ Aterizarea “ se va face in acelesi punct de unde s-a plecat,
cu toti participantii nevatamati…cu ajutorul lui Dumnezeu…si eforturile
noastre.
6. Temele taberelor:
Fiecare tabara va avea un Sfânt ocrotitor, despre care vom afla multe lucruri pe parcursul celor 5 zile.
PROGRAMUL ZILELOR DE TABĂRĂ:
1. Activitățile unei zile de tabara
a) organizate pe zi de lucru:
· 8:30 - trezirea si inviorarea
· 9: 00 - Micul dejun
· 9:30 - pauza
· 10:00 - adunarea (cum sunt, probleme
avute noaptea, activitati speciale in program, anuntarea programului pana la
pranz)
· 10:15 – cateheza (discutie tematica cu
preotul taberei )
· 12:00 – pauza de joaca
· 12:30 jocuri de grup
· 13:30 - Prânz
· 15:00 Ateliere
· 16:30 Pauză
· 17:00 Rugăciunea de seară
· 18: 00 Sport şi timp liber
· 19:00 Cină
· 20: 00 Jocuri interactive
· 21:00 Cântece şi voie bună
· 22:00 Retragerea în camere
· 22:15 Stingerea luminii
b) organizate pe saptămână:
· LUNI:
10: 30 adunare participanților și a voluntarilor în punctul de
întâlnire, pentru plecare
11:00 plecarea din Sacele, spre Bradet
11:30 sosire și cazare , instalarea participanților
12:00 adunarea de bun-venit
13:30 - Prânz . Din acest moment încep activitățile zilnice de la
pct. 1, lit a).
MARTI SI MIERCURI, : activitățile zilnice
JOI:15:00 – 18:00…va începe Marele joc , care va dura
trei ore,
18:00 rugaciunea de seară, iar de la ora 19:00 se va începe
spovedirea copiilor de către Preotul voluntar al taberei; dupa spovedirea
copiilor se va face focul de tabara.
VINERI:
8: 00 trezirea
8:15- Înviorarea şi pregatirea pentru deplasarea la Capela din
incinta Centrului de copii de la Bradet
8:30 participarea la Sf. Liturghie, unde copiii doritori să
se împărtăseacă, se vor putea bucura de această Taină.
11:00- masa de dimineata- pranz
12:00 – Adunarea de rămas bun!
- diplome, impresii, premii (camera taberei, copilul taberei,
distincții), chestionare, ne cerem iertare pentru ce am gresit ca organizatori!
13:30 – împachetare
14:00 – plecare din Bradet (in functie de situatie)
14:30 (sau mai tarziu, in functie de situatia programului final) – sosire la Biserica „Sf. Arhangheli” Săcele.
c) organizate pe ateliere:
· Dintre ateliere menţionăm: atelier
culinar, cruciuliţe de gât şi de maşină, origami, quilling, brăţări,
igiena zilnică si dentara, chitară, drumeție, teatru, desen, lectură (atelierul
de povesti romanesti), laboratorul de experimente, tras cu arcul și altele, în
funcție de abilitățile voluntarilor. Regula de aur a atelierelor:
copilul se va inscrie o singura data la un atelier. Astfel, copii vor avea
posibilitatea sa treaca prin atelierele alese, in toate zilele taberei.
d) Activitati interactive
- discuţii tematice și interactive cu
preotul taberei,
- jocuri de exterior şi interior, cum ar fi:
concurs pe echipe cu trasul sforii, „crocodilul”, „voluntarul spune...”,
„gâsca”, „baloanele cu apă”, fotbal, baschet, etc.
- sport, cântece la chitară, concursuri,
drumeții, Balaceala de la cascada din apropiere.
e) Marele Joc va fi o competiție antrenantă pe
echipe, cu diverse probe, precum: paharul cu apă, ținta, labirintul, sfoara,
concurs de cultură generală sau/și bisericească, mimă, puzzle, etc.
f) Alte activități:
- Copilul zilei/ copilul taberei
- Camera zilei/ camera taberei
Pădurea salvată
- focul taberei ...daca
este posibil
PS. NU UITAȚI de avizul epidemiologic de la medicul de
familie! Avizul epidemiologic este OBLIGATORIU, fiind o cerință legală pentru
intrarea în colectivitate! De asemenea este important de completat si
semnat FORMULARUL DE ”ACORD AL
PARINTILOR” .
Inscrierea si\sau plata avansului se
va face telefonic si\sau la începutul Taberei, Sacele.
Pentru orice alte informații specifice, vă stăm la dispoziție telefonic, sau prin ramurile web: blogul nostru cincibucuriipentrucopii.blogspot.com si pagina de facebook.
RETINETI: Geanina Necula ...0726329642, Sacele.
-NECESAR TABARA...mai multe zile-
Deoarece unii
părinţi au considerat utilă alcătuirea unei liste cu lucrurile de care au
nevoie copiii lor în tabără, vă punem la dispoziție un necesar orientativ
pentru bagaj:
–
adidaşi (jocuri de grup, sport, drumeţie, etc)
–
sandale (cine are – sunt comode, unde ne descălțăm când intrăm în cabană)
–
papuci de casă (la baie, duș)
–
tricouri (aprox. vreo 8-10, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
–
pantaloni scurţi (1-2)
–
pantaloni lungi (2-3)
–
șosete (vreo 8-10 perechi, mai ales pentru băieţii mai sportivi!)
–
bluze/polare (1-2 – seara şi dimineaţa poate fi răcoare dacă e vreme ploioasă)
–
pijamale
–
chiloţi
–
bască/pălărioară (de soare) obligatoriu!
–
pelerină (cine are)
–
trusa de baie: periuţă şi pastă de dinţi, săpun, şampon, prosop de corp, prosop
de faţă, șervețele.
În cazul celor mici, vă recomandăm să
scrieți cu markerul numele de familie pe eticheta hainelor. Așa vom ști cui să
restituim hainele găsite prin tabără .
A NU SE UITA: JJJ
1.
FORMULARUL DE ”ACORD AL PARINTILOR” SEMNAT , PENTRU PARTICIPAREA COPIILOR IN TABARA
2.
AVIZ MEDICAL PENTRU INTRAREA IN COLECTIVITATE
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu